K. Perz: Liczą się drobne gesty i słowa
29.07.2020, 15:22
Poza boiskiem

K. Perz: Liczą się drobne gesty i słowa

„Kluczem do sukcesu w hotelarstwie jest profesjonalny personel oraz jakość, którą pamięta się bardziej niż cenę” – mówi Pani Karina Perz, dyrektor Hotelu Binkowski Resort, jednego z Partnerów projektu JoinBertus. Wkrótce w ofercie kompleksu pojawią się Baseny Tropikalne, których otwarcie nieco wydłuża się z powodu pandemii. Warto jednak czekać, bo zgodnie z myślą Pani Kariny Perz, goście hotelu będą mogli liczyć na niezapomniane wrażenia.

 

Projekt JoinBertus: Wkrótce zostaną otwarte pierwsze w Polsce Baseny Tropikalne – na Facebooku budujecie Państwo napięcie, stopniowo pokazując kolejne zdjęcia i filmy. Kiedy otwarcie i co nowe miejsce zaoferuje swoim gościom?

Karina Perz, Dyrektor Binkowski Resort: Otwarcie basenów zbliża się wielkimi krokami. Dziś nie możemy wskazać konkretnej daty, ale na pewno będzie to w najbliższych miesiącach 2020 roku. Prace są już na ukończeniu, lecz ze względu na obecną sytuację, musimy być cierpliwi w kwestii otwarcia. Jakie atrakcje czekają na Gości Basenów Tropikalnych? W głównej hali zlokalizowane będą: basen rekreacyjny z wodnym barem serwującym między innymi tropikalne drinki, sztuczna rzeka, dzięki której zwiedzimy cały park wodny na pontonie, dwa baseniki witalne, dwa baseniki aroma z hydromasażami oraz cztery wanny spa. Szykują się też spore atrakcje dla dzieci, dla których przygotowany będzie basen tylko dla nich, dwa place zabaw dla młodszych i starszych oraz trzy wodne zjeżdżalnie. Ta największa, Magic Eye, pozwoli na 150 metrów bajecznej wyprawy pontonem przez kolorowe strumienie światła dające kosmiczny, iluzoryczny efekt. Kolejne zjeżdżalnie to Rafting – 120-metrowa rura pontonowa oraz tak zwany „lejek”, w którym najmłodsi będą obracać się w wodnej zjeżdżalni i wpadać do lądowiska. W tej strefie będzie można również skorzystać z restauracji oraz wypocząć wśród żywej tropikalnej roślinności, w tym prawdziwych palm.

Będzie też największa sauna w Polsce?

Na Basenach Tropikalnych powstanie potężny kompleks saunowy, z największą sauną w Polsce mieszczącą 130 osób. Zalety? Bardzo wiele, na przykład przeszklona 8-metrowa ściana z widokiem na panoramę Kielc. W saunarium znajdą się sauny: solna sucha InfraRed (sauna na podczerwień jest doskonałą opcją dla osób, które nie mogą z różnych powodów korzystać z tradycyjnej sauny suchej czy mokrej), chlebowa (odmiana sauny suchej, w której zamontowany zostanie tradycyjny piec chlebowy), świętokrzyska (sauna sucha nawiązująca do regionu świętokrzyskiego, zaaranżowana w starym drewnie), parowa kwiatowa (poczujemy w niej zapachy naturalnych aromatów kwiatowych), parowa ziołowa (aromaty ziołowe sprawią, że goście poczują się jak na alpejskich łąkach) oraz HammalRassul (ceremoniał Rasul jest masażem błotem o różnych barwach i uziarnieniu oraz kąpieli w wilgotnym gorącym powietrzu sauny parowej). Zwieńczeniem strefy cichej będzie basen letni na tarasie na wysokości 20 metrów, z którego goście zobaczą ponad koronami drzew przepiękną panoramę Kielc.

Czy w związku z pandemią podejmujecie Państwo dodatkowe działania mające na celu zapewnić gościom bezpieczeństwo?

Oczywiście, Hotel podejmuje dodatkowe działania mające na celu zapewnienie Gościom bezpieczeństwa. Pokoje, sale konferencyjne, restauracyjne oraz wszystkie części wspólne są ozonowane oraz dezynfekowane. Zachowujemy bezpieczne odległości oraz zalecenia dotyczące liczby osób mogących przebywać w restauracji, Strefie Wellness czy na przyjęciach lub konferencjach. Wszystkie posiłki przygotowywane są w sterylnych warunkach, zgodnie z zasadami HACCP oraz Sanepid-u, przez personel przeszkolony z zasad bezpieczeństwa i higieny.

Kucharze, a także członkowie obsługi kelnerskiej pracują w rękawiczkach i maseczkach w trosce o najwyższe bezpieczeństwo. W tym momencie wszystkie usługi hotelu są dostępne dla Gości. Restauracja, siłownia, Strefa Wellness, SPA – wszystko działa zgodnie z obowiązującymi obostrzeniami i zasadami.

Binkowski Resort od lat kojarzony jest z wysoką jakością usług, która obecnie zdaje się być dla klientów ważniejszą kategorią niż cena. Jak istotne w ofercie współczesnego obiektu hotelarskiego są według Pani usługi towarzyszące i na co największą uwagę zwracają goście?

Goście rzeczywiście duży nacisk kładą na jakość usług – zarówno tych podstawowych, jak i dodatkowych oraz towarzyszących. Dlatego też niezwykle ważne jest, aby te usługi były na jak najwyższym poziomie. Aby pracownicy nie zwracali uwagi tylko na jakość wykonywanych usług, ale również, aby swoim zachowaniem dawali Gościowi odczuć, że jest dla nich ważny. Czasem są to drobne gesty, słowa – uśmiech na powitanie, życzenie miłego dnia, ale jakże jest to istotne. Goście w swoich opiniach bardzo często zwracają właśnie uwagę na zachowanie personelu, kulturę osobistą, chęć pomocy.

We współczesnym świecie cena odgrywa dużą rolę przy wyborze hotelu, natomiast nie dla wszystkich Gości kluczową. Dużo Gości wraca do naszego hotelu ze względu na atmosferę, obsługę, pyszne dania w restauracji, nie zawsze patrząc na to, czy cena danego dnia jest wyższa o kilkadziesiąt złotych, w porównaniu z ich poprzednim pobytem.

Jakie działania promocyjne powinien prowadzić obiekt hotelarski? Czy hotel musi zabiegać o klientów czy wystarczy, żeby po prostu był dostępny w bazie, łatwy do znalezienie w Internecie, a klient i tak sam po analizie ceny i oferowanych udogodnień podejmie decyzję o ewentualnym noclegu?

Promocja hotelu w Internecie to obecnie najszybciej rozwijająca się i angażująca hotelarzy forma marketingu, która jest konieczna. Wynika to przede wszystkim z różnorodności narzędzi i możliwości, jakie daje Internet. Internet to szansa dla innowacyjnych hotelarzy, myślących o rozwoju i budowaniu pozycji obiektu na rynku. W zależności od indywidualnych możliwości organizacyjnych, wiedzy i posiadanego budżetu, daje możliwość elastyczności w doborze i wykorzystaniu wybranych narzędzi nowoczesnego marketingu w hotelarstwie. Wśród środków strategicznych oraz taktycznych – rozumianych pod pojęciem promocji – uwzględnianych w planie marketingowym hotelu należy zwrócić również uwagę na promocję poprzez: prasę (w tym reklamę w wydawnictwach specjalistycznych), radio, telewizję oraz inne środki reklamy, takich jak public relations, sponsoring, czy tez sprzedaż osobista.

Czym kierowaliście się Państwo dołączając do projektu JoinBertus? Jakie korzyści taki projekt może zaoferować przedstawicielom Państwa branży?

Dołączając do projektu JoinBertus kierowaliśmy się tym, co Państwo zakładają w ramach uczestnictwa dla swoich członków, czyli możliwością nawiązania nowych kontaktów biznesowych, reklamą firmy podczas meczów rozgrywanych w Hali Legionów, ekspozycją logotypu firmy na stronie internetowej klubu, szerokim wachlarzem możliwości promocyjnych podczas meczów i eventów oraz kreowaniem wizerunku firmy jako rzetelnej i odpowiedzialnej społecznie.

Co jest kluczem do sukcesu w branży hotelarskiej?

Kluczem do sukcesu w hotelarstwie jest profesjonalny personel oraz jakość, którą pamięta się bardziej niż cenę.