W sobotę jednak z Kaliszem
29.10.2020, 11:47
News

W sobotę jednak z Kaliszem

W sobotę, 31 października, w Hali Legionów drużyna Łomża Vive Kielce zmierzy się z Energą MKS Kalisz. Mecz odbędzie się o godz. 14:30.

Wyjściowo, w ramach 8. serii PGNiG Superligi kielczanie mieli zagrać z ekipą Grupa Azoty Tarnów, jednak ze względu na podejrzenie zakażenia koronawirusem członków zespołu, PGNiG Superliga zaproponowała zmianę, na którą klub Vive Kielce się zgodził. W związku z tym w najbliższą sobotę zółto-biało-niebiescy podejmą drużynę Energa MKS Kalisz, a spotkanie odbędzie się o godz. 14:30.

Wciąż niemożliwe jest rozgrywanie meczów przy udziale publiczności. Wszyscy posiadacze karnetów na sezon 2020/21 będą mogli jednak obejrzeć spotkanie w serwisie Emocje.tv. Kibice, którzy posiadają już konto w serwisie (bo np. skorzystali z kodu na mecz z Gwardią Opole), nie muszą nic dodatkowo robić, wystarczy jedynie włączyć stream, gdy będzie on dostępny. Poniżej przedstawiamy instrukcję uzyskania dostępu do meczu z Kaliszem dla tych, którzy nie założyli jeszcze konta.

INSTRUKCJA UZYSKANIA DOSTĘPU DO MECZU Z ENERGĄ MKS Kalisz

  1. Zarejestruj się w serwisie Emocje.tv (rejestracja jest darmowa). Nie zostawiaj tego na ostatnią chwilę, by uniknąć ewentualnych problemów z założeniem konta.
  2. Wybierz mecz Łomża Vive Kielce – Energa MKS Kalisz i wpisz numer swojego karnetu w miejsce kodu promocyjnego. UWAGA: po wpisaniu kodu aktywowany jest 24-godzinny dostęp, umożliwiający obejrzenie jednego meczu live w ciągu doby od aktywacji. Nie wpisz kodu zbyt wcześnie i wpisz go tylko przy meczu Łomża Vive Kielce – Energa MKS Kalisz.
  3. Jeśli nie będziesz mógł obejrzeć meczu live, kod – będący numerem Twojego karnetu – możesz wykorzystać przez kolejnych siedem dni od daty spotkania. Zasada działa tak samo – będziesz mógł obejrzeć nagranie przez 24 godziny od momentu aktywacji kodu.

Klub cały czas szuka rozwiązań rekompensujących posiadaczom karnetów niemożność oglądania meczów na żywo w Hali Legionów. Zapraszamy do śledzenia naszych kanałów komunikacji, tj. strony internetowej i social mediów, by być na bieżąco.