23.06.2022, 09:11
Poza boiskiem Autor: Patryk Ptak

Gala Mistrzów Łomża Vive Kielce za nami

To był wspaniały sposób, by zakończyć sezon 2021/2022. Podczas Gali Mistrzów drużyny Łomża Vive Kielce zawodnicy spotkali się ze sponsorami, dziennikarzami oraz przyjaciółmi Klubu, by wspólnie podsumować zakończone rozgrywki.

Wydarzenie miało miejsce w Europejskim Centrum Edukacji Geologicznej. Kilkuset gości, w tym sponsorzy, dziennikarze oraz dygnitarze, przybyli, by podziękować zawodnikom drużyny Łomża Vive Kielce za fantastyczną pracę i wielkie sportowe emocje, jakich dostarczyli przez cały sezon. Mistrzowie Polski z Prezesem Bertusem Servaasem na czele dziękowali natomiast za niesłabnące wsparcie.

Kulminacyjnym punktem gali był moment wręczenia pamiątkowych statuetek. Najpierw nagrody odbierali sponsorzy, a następnie wyróżnienia powędrowały w ręce zawodników. Goście wspólnymi głosami wybrali zwycięzców w kategoriach:

  • Sportowy Rozwój Roku: Branko Vujović,
  • Odkrycie Roku: Szymon Sićko,
  • Najbardziej Spektakularny Występ Roku: Andreas Wolff za mecz z Orlen Wisłą Płock, w którym odnotował 50% skuteczności,
  • Zawodnik Roku: Artsem Karalek.

Gala przebiegła w rodzinnej atmosferze, a największe poruszenie wywołały słowa trenera Talanta Dujshebaeva.

Przegrana w finale Ligi Mistrzów wciąż w nas jest. Przyszedłem do Kielc, żeby zbudować najlepszy zespół na świecie. Barcelona wygrała Ligę Mistrzów dwa razy z rzędu, dlatego teraz moim celem jest, żeby wygrać te rozgrywki trzy razy rok po roku – powiedział w swoim wystąpieniu szkoleniowiec naszej drużyny.

 

W podziękowaniu za wsparcie, wyróżnienia specjalne otrzymali: sponsor tytularny Łomża oraz sponsorzy główni drużyny Łomża Vive Kielce: Miasto Kielce, Lewiatan, Hummel, Vigo, Betcris, BMW ZK Motors, 4ECO Forbuild, Kopalnia Wapienia Morawica, Echo Investment, Agesil, Anna Bud, eGarnitur, 7NT Hitech.

W tym roku doceniliśmy także sponsorów i partnerów klubu za dodatkowe działania w obszarze sponsoringu, społecznej odpowiedzialności biznesu i marketingu.

  • Debiut sponsoringowy: CreoConcept
  • Akcja marketingowa: Lewiatan i Van-Pur
  • Największa aktywność w obszarze CSR: viGO!
  • Najwyższa frekwencja na trybunach VIP: FORBUILD
  • Najciekawsza interakcja z kibicami: Betcris
  • Najwyższa frekwencja na spotkaniach biznesowych JoinBertus: AGESIL
  • Wyróżnienie specjalne, za wieloletnie tradycje sponsoringowe: Kopalnia Wapienia Morawica

Dodatkowo, statuetkę dla Przyjaciela Klubu otrzymał dziennikarz Leszek Salva. Leszek od kilkudziesięciu lat relacjonuje dla Was wydarzenia sportowe i wszystko to, co dzieje się w klubie i wokół niego, a obecnie walczy o powrót do zdrowia, w czym wszyscy bardzo mu kibicujemy. Lesku, czekamy na Ciebie! W imieniu Leszka nagrodę odebrały dzieci: Marta i Franek.