Firma Garett nowym Partnerem Głównym!
Kielecka firma Garett została jednym z głównych partnerów Klubu Sportowego Iskra Kielce S.A. w nowym sezonie. "Bardzo cieszymy się z podpisania umowy z nowym Partnerem" – mówi wiceprezes Klubu Paweł Papaj. "Współpraca z najbardziej utytułowanym klubem piłki ręcznej w Polsce to dla nas przede wszystkim kolejny krok w zachęcaniu Polaków do aktywnego stylu życia i dbania o siebie" – dodaje dyrektor zarządzający firmy Garett.
Klub Sportowy Iskra Kielce S.A. ma przyjemność ogłosić nowego Partnera Głównego. W sezonie 2023/2024 Mistrzów Polski wspierać będzie firma Garett, lider sprzedaży smartwatchy dziecięcych w Polsce oraz jeden z głównych graczy w segmencie urządzeń elektronicznych do domowej pielęgnacji całego ciała. Firma Garett dostarczyła pierwszej drużynie oraz sztabowi szkoleniowemu drużyny Industria Kielce smartwatche modelu GRS, które pomagały zespołowi już w trakcie przygotowań do nowego sezonu, np. podczas obozu szkoleniowego w Santander, a obecnie ułatwiają codzienne treningi Mistrzów Polski.
Bardzo cieszymy się z podpisania umowy z nowym Partnerem. Garett to uznana na rynku kielecka firma, więc tym bardziej jest nam miło, że nawiązujemy współpracę. Chcemy wydatnie pomóc zwiększyć rozpoznawalność marki w kolejnych miesiącach – mówi Paweł Papaj, wiceprezes KS Iskra Kielce S.A.
O funkcjonalności smartwatchy firmy Garret mówi Krzysztof Paluch, trener przygotowania motorycznego Industrii Kielce – Zegarki bardzo nam się przydają do treningu głównie biegowego, podczas którego możemy mierzyć ważne dla nas parametry. Świetnie spełniają swoje funkcje i mogę je polecić sportowcom i osobom aktywnym fizycznie.
Marka Garett będzie szczególnie widoczna w social mediach Klubu Sportowego Iskra Kielce S.A. oraz drużyny Industria Kielce, a także podczas meczów Mistrzów Polski w ramach ORLEN Superligi na bandach LED wzdłuż boiska. W przerwach logowych spotkań pojawią się również konkursy z nagrodami ufundowanymi przez nowego Partnera.
Współpraca z najbardziej utytułowanym klubem piłki ręcznej w Polsce to dla nas przede wszystkim kolejny krok w zachęcaniu Polaków do aktywnego stylu życia i dbania o siebie, niezależnie od zasobności portfela. Wierzymy, że otwartość na nowoczesne rozwiązania technologiczne jakie oferują smartwatche marki Garett, w połączeniu z determinacją i ciężką pracą, są elementami, które pomagają konsumentom realizować ich własny potencjał. Partnerstwo Garett z Industrią Kielce znacząco wykraczać będzie poza obecność samej marki podczas rozgrywanych meczów domowych. Chcemy aktywnie zaangażować się w działania Klubu aktywujące młodzież i dzieci do stawienia pierwszych kroków w piłce ręcznej” – mówi dyrektor zarządzający firmy Garett.
Garett jest liderem sprzedaży smartwatchy dziecięcych w Polsce oraz jednym z głównych graczy w segmencie urządzeń elektronicznych do domowej pielęgnacji całego ciała. Produkty z logo marki dostępne są w największych sieciach elektromarketów w Polsce m.in.: Media Expert, RTVEUROAGD, Empik, Komputronik, Neonet, Media Markt oraz w 19 krajach w Europie. Marka prowadzi szerokie działania w zakresie PR-Digital oraz podjęła współprace ambasadorską, z aktorką Olgą Kalicką. Firma niedawno przeszła kompleksową zmianę swojej identyfikacji wizualnej, obejmującą nowe logo, kolorystykę, stronę internetową garett.pl i garett.world oraz hasło przewodnie #everydayyou. Wizją marki Garett jest zapewnienie produktów dla jak największej liczby konsumentów, aby mogli cieszyć się aktywnym i zdrowym stylem życia, przy użyciu nowoczesnych technologii.
Zapraszamy do odwiedzania sklepu internetowego naszego partnera - www.garett.pl.