Garett

O firmie Garett

Jest liderem sprzedaży smartwatchy dziecięcych w Polsce oraz jednym z głównych graczy w segmencie urządzeń elektronicznych do domowej pielęgnacji całego ciała. Produkty z logo marki dostępne są w największych sieciach elektromarketów w Polsce m.in.: MediaExpert, RTVEUROAGD, Empik, Komputronik, Neonet, Media Markt oraz w ponad 18 krajach w Europie.

garett-summer-2023-125-tarcze (2)

Zegarki z logo marki Garett łączą w sobie cechy smartwacha na co dzień ze sportowymi funkcjami, które monitorują trening i najważniejsze parametry zdrowotne. Ideą marki są produkty dostępne dla każdego, które oprócz wysokiej jakości i unikalnego designu, motywują do prowadzenia zdrowego stylu życia oraz jak w przypadku  urządzeń beauty do dbania o naturalne piękno. 

zdjecie grc activity 2 lifestyle (1)

 

Marka prowadzi szerokie działania w zakresie PR-Digital oraz podjęła współpracę ambasadorską, z aktorką Olgą Kalicką. Olga wystąpiła w sesji zdjęciowej do nowej kampanii marki pt. Everyday You, która podkreśla, że produkty, które oferuje Garett, idealnie sprawdzą się na co dzień i spełnią oczekiwania szerokiego grona odbiorców. Kampania ma także wymiar emocjonalny – to codzienna troska o siebie, o swój komfort, umiejętność samoakceptacji, radość z bycia tu i teraz, podkreślenie, że każdego dnia to ty jesteś ważny. Dbanie o siebie to również bycie aktywnym, w czym pomagają smartwatche marki Garett. 

RS_9501

Marka Garett dołączyła w tym sezonie do grona głównych partnerów jednego z najlepszych klubów piłki ręcznej na świecie – Industria Kielce. Kampanię inauguruje spot reklamowy, który można obejrzeć m.inn na social mediach marki Garett oraz klubu Industrii Kielce

                                                                                                                                                                                www.garett.pl